FANDOM

Chat

vR-RP este un proiect fondat în 2009, de către Șerbănescu ”Axel” Gabriel. Acesta folosește ca și mod de joc, Roleplay. Roleplay-ul reprezintă simularea a vieții reale, de acolo se trage și numele, ”Viața Reală Roleplay”.  Acesta este prezentat de un gamemode complex și distractiv. Pentru a face bani, există 3 modalități.

  • Facțiuni LEGALE/GUVERNAMENTALE.

Această categorie reprezintă lucrarea într-o facțiune legală, sau guvernamentală. Pentru guvernamentale, ar reprezenta în a fii în : ”Los Santos Police Department, San Andreas Government (Cele 3 berete, funcțiile de Primari (Primar și Vice-Primar al Los Santos sau alt oraș, F.B.I.) și cei mai importanți : Președintele și Vice-Președintele.), San Andreas Emergency Services [ fiind inclus EMS (Emergency Services) și FD (Firefighter Department).], San Andreas Sherrif's Department.

Banii se fac din salariu.

Ca și legale ar venii diferite corporații, San News, Williamson GmBH și diferite firme cu tunning LEGAL.

  • Facțiuni ILEGALE

Facțiunile ILEGALE pot fii reprezentate de GANG-uri și MAFII. Mafiile fac bani prin diferite afaceri, trafic arme/droguri, schimburi, gambling etc.

GANG-urile pot face bani de cele mai multe ori prin trafic de droguri, dar și de arme.

  • JOBURI

Pe acest server există multe Job-uri, acestea având sisteme diferite. Job-urile au un salariu mult mai mic decât facțiunile legale/guvernamentale. Câteva joburi : Gunoier, pilot de avion ș.a.m.d. .

SITE PRINCIPAL : VR-RP.RO

Scris de către Mexalz.