FANDOM

5f8c51ff5184.png

Departamentul de politie din Los Santos este agentia primara pentru aplicarea legii,pentru Los Santos,misiunea sa este de a proteja si de a servii oamenii din oras si proprietatea lor,indiferent de rasa,culoare sau crez,realizat prin mentinerea ordinii publice si aplicarea legii,cu impartialitate si profesionalism,asigurandu-se ca locuitorii traiesc intr-o inalta calitate a vietii,si au libertatea de a trai intr-o societate in conditii de siguranta fara teama de criminalitate.

Departamentul a stabilit timpul standard pentru altruism si eroism.Cu peste 200 de ofiteri care serversc acest oras,zi de zi,la fiecare ora zi si luna din fiecare an,publicul poate dormi la noapte stiind ca gardienii orasului sunt aici sa ii serveasca,protejeasca pe durata muncii si.Departamentul a castigat increderea cetatenilor,care sunt ajutati zi de zi de ofiteri prin sarcinile lor.

Istoria departamentului de politie din Los Santos este bogata si profunda,incepand din zilele western.In 1850 Los Santos a devenit un oras cu aproximativ 1610 cetateni.In acea perioada nu a exista nici un organism de conducere,dar acest lucru s-a schimbat in 1853 cand maresalul a fost ucis cu sange rece de un vanator de recompense.Los Santos Rangers (prima organizatie departamentala de politie) a fost creata dupa o indignare a patriotismului din Los Santos.Los Santos Rangers s-au succedat intr-o organizatie diferita numita "Los Santos City Guardians".Aceasta a format o uniforma oficiala de politie,dar acestea au fost in imposibilitatea de a reduce valul de infractiuni si crime.Infractiunile erau produse zi de zi iar politistii nu puteau tine pasul.Desii erau lipsiti de eficacitate,gardienii s-au pregatit mai mult si au format fundatia Los Santos Police Departament.

Also on FANDOM

Random Wiki